Re: Zabezpieczenia - jak przekierować zapisywanie pliku?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 17:03:30 MET

*trudny* pisze:

> Problem:
> System XP Pro PL (SP2), konto użytkownika z ograniczeniami. Mam zainstalowaną
> aplikację, któa próbuje zapisać jeden plik w katolgu C:\Windows ale
> zabezpieczenia na to nie pozwalają (i słusznie). Ścieżka pliku jest zapisana w
> kodzie programu (!) i nie można jej zmienić.

> Oczekiwane rozwiązanie:
> Nie mogę dać większych dla konta użytkownika, zatem myślę, że rozwiązaniem
> byłby program, który przechwytywałby próbę zapisu pliku do katalogu C:\Windows
> i przekierowywał zapis do innego katalogu.

> [...]

Windows Vista ;-)
A trochę poważniej. Jeżeli ten plik w C:\Windows ma stałą i z góry znaną
nazwę to daj użytkownikowi prawo do zapisu i ew. modyfikacji tylko tego
jednego pliku. Chyba też powinien mieć prawo do przechodzenia przez folder
(C:\Windows) ale nie jestem pewien.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]