Zarządzanie komputerem zdalnym

Autor: <lbedzins_at_gmail.com>
Data: Mon 18 Feb 2008 - 19:04:39 MET

Witam.

Problem z uruchomieniem konsoli mmc na zdalnym komputerze. Na początek
kilka informacji o sieci, w której pracuję:

Posiadam jeden serwer Win2003srv o nazwie SERVER01, jeden z komputerów
klienckich nazywa się KLIENT01. Wszystkie komputery są wpięte wewnątrz
grupy roboczej MSHOME. Chciałbym teraz uruchomić konsolę mmc na
komputerze KLIENT01, ale z uprawnieniami Administratora serwera
SERVER01.

Uruchamiam polecenie runas z następującą składnią:

runas /user:server01\Administrator mmc

Następnie program prosi mnie o podanie hasła Administratora. I nie
wiem dlaczego, ale pasuje hasło Administratora komputera KLIENT01, a
nie SERVER01. Wiem, że użycie składni dla administratora domeny
zadziała:

runas /user:nazwa_domeny\Administrator mmc

Ale co można zrobić w przypadku grupy roboczej, a nie domeny ??

Z góry dziękuję za każdą podpowiedź.

Pozdrawiam.
Łukasz Będziński.