Re: Co zamiast Autopatchera?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 15:45:15 MET

KK <jda@op.pl> wrote:

> Witam, jak ściągnąć aktualne łaty do XP przy pirackim Windowsie? Czy
> przez centrum aktulizacji Microsoft da radę? Bo wiem, że kiedyś
> wyskakiwały jakieś komunikaty o pirackim systemie? Pzdr. Tom

            Nie powiem, masz tupet. Niestety przez takich ludzi MS ukrecil leb
pakietowi stanowiacemu genialane ulatwienie dla legalnych uzytkownikow
i administratorow jakim byl Autopatcher :/
            Dla milosnikow lewizny niestety tez i to pewnie stanowilo problem,
ktory zawazyl na losie projektu i zmianie stanowiska MS, bo AFAIK przez
kilka lat tworcy Autoptchera wspolpracowali z MS, nawet tekst licencji
uzupelniajacej zamiescili na zyuczenie MS.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl