Re: Czas instalacji XP

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 16:04:31 MET

Tomek <x@y.z> wrote:

> I tu jakoś nikt nie wpada na pomysł, że jak coś nie działa to
> "strzelić formata" :)

            Bo tu masz wszystko z konfiguracji w plikach tesktowych.
Powiedz mi lepiej co zrobic z takim fantem: XP Home, instalacja
blisko roczna i co prawda prawie wszystko dziala OK, ale shell
(eksplorer) nieodmiennie wykrzacza sie przy prawokliku + wlasciwosci
czy to elementow desktopu czy dyskow w systemie itp. Co ciekawe
przy takim samym prawokliku+wlasciwosci w unreal/total commanderze
itp. wszystko jest OK. Zastanawialem sie czy to nie wina Avasta, teraz
wrzucilem testowo trial NOD32, ale jest to samo. Przy wylaczeniu
firewalla (Commodo 3.0 z Defence+) rowniez bez zmian. Niesety 2-3
backupy mam tylko z ostatnich 2 miesiecy (jeden samej 8 GB partycji
systemowej zajmuje cala DVDRW pomimo najsilniejszej kompresji z
Paragon Drive Backup) i widze ze stalo sie to wczesniej.
Powiedz mi co z takim fantem zrobic poza postawieniem systemu od zera
- przy okazji na pewno nabierze wigoru i pozbede sie smieci po
odinstalkowanych programach.

PS:
Jak juz ruszylem sprawe - jak czesto przechodzi automatyczna aktywacja
przez interent u MS dla XP? Warto poczekac jeszcze 2 miesiace by minal rok
by nie wozic sie z aktywacja przez telefon, czy okres karencji (na tym
samym sprzecie, zmieniany byl tylko CPU na dwurdzeniowke i sieciowki
przewodowe i bezprzewodowe, a do tego ostatniego WGA przywiazuje AFAIK
duza wage) jesat krotszy?

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl