Czas instalacji XP

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Thu 14 Feb 2008 - 09:03:16 MET

kiedyś, na początku wieku instalacja gołego XP SP2 zajmowała kupę czasu
(wykrywanie konfiguracji, kopiowanie plików, szybki format partycji a po
restarcie magiczne 39 minut [a trwało i dłużej] na instalację z
wyświetlaniem propagandy). Na obecnym sprzęcie pierwszy etap jest trochę
szybszy, ale nie sprawdzałem o ile, natomiast drugie, magiczne 39 minut
zajmuje trochę ponad 10 min...
Tak z ciekawości zapytam: udało sie komuś zainstalować z płytki XP SP2 w
mniej niż np 15 min? Oczywiście nie mówię o obrazach partycji :)

Mi czas się przedłuża jak nie mogę dostać się do naklejki licencyjnej na
obudowie i bezbłędnie go przepisać :)