Pytanie o pewien szczegół (WinXP)

Autor: Everard Took <ayreon_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 09:43:15 MET

Cześć.

Zauważyłem, że w jednym z komputerów, z którymi mam styczność, przy
przełączaniu okien za pomocą Alt+TAB, w okienku wyboru okna pojawia się
dodatkowe pole z opisem 'Standard'. O, tak to wygląda:

http://trafos.lh.pl/resources/foto/shot1.jpg

O co tu chodzi?

Zauważyłem też, że często przy przełączaniu z okna edycju nowego maila
na inne okna i z powrotem, właśnie gdy wracam do okna edycji maila,
muszę jeszcze myszą kliknąć w obszarze tekstowym, żeby móc pisać, mimo,
że kursor jest tam już widoczny. Ki diabeł?

EvT