Re: Windows Update nie moze nic zupdatowac

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 13:41:50 MET

Użytkownik "McMac" <mcmac@pSlPuAsMnet.pl> napisał w wiadomości
news:47b28c52.86039147@news.gazeta.pl...
> Mam od jakiegoś czasu taki problem w win xp home, że system nie
> potrafi
> zainstalować żadnej poprawki standardowym mechanizmem Windows Update.
>
> Pokazuje że coś jest do zainstalowania, ściąga, instaluje, po czym
> daje
> informację:
> "Poniższe komponenty nie mogły zostac zainstalowane:
> <lista wszystkich poprawek>"
>
> I nic więcej. Dzieje się to z wszystkim co próbuję w ten sposób
> instalować.
> Działa jedynie pobranie pliku ręcznie i zainstalowanie z dysku. Tak
> [...]

Sprawdź, czy w połączeniach sieciowych, właściwości, figuruje Klient
Sieci Microsoft networks.
Jeśli nie ma, zainstaluj, a potem odptasz. Przynajmniej w W2k, ów
komponent MUSIAŁ być, nawet odptaszony, inaczej poprawki nie szły.
Udostępnianie plików... można wywalić, jeśli nie masz LAN, to nie jest
potrzebne.
Jak zainstalowałem Klienta S.M.N. to poprawki ruszyły jak z kopyta.
Hmm... po głowie mi chodzi jeszcze jedna rzecz, związana chyba z
włączeniem odpowiednich usług, ale za ch..olere nie mogę sobie
przypomnieć, co :)

--
If it had't been for Cotton Eye Joe / I'd been married long time ago,
Where did you come from where did you go,