Windows Update nie moze nic zupdatowac

Autor: McMac <mcmac_at_pSlPuAsMnet.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 13:12:46 MET

Mam od jakiegoś czasu taki problem w win xp home, że system nie potrafi
zainstalować żadnej poprawki standardowym mechanizmem Windows Update.

Pokazuje że coś jest do zainstalowania, ściąga, instaluje, po czym daje
informację:
"Poniższe komponenty nie mogły zostac zainstalowane:
<lista wszystkich poprawek>"

I nic więcej. Dzieje się to z wszystkim co próbuję w ten sposób instalować.
Działa jedynie pobranie pliku ręcznie i zainstalowanie z dysku. Tak zrobiłem np.
z update Media Player to wersji 10 i 11, oraz z update do Windows Installer 3.1.
Ale dziś pokazało się że do zainstalowania jest cała lista mniejszych i
większych łat, i nie dam rady wszystkiego ściągnąć ręcznie.

Ktoś wie co może być przyczyną, zanim zdecyduję się na reinstalację systemu?