Re: Windows Update nie moze nic zupdatowac

Autor: Michał <andrut_at_witnet.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 14:20:17 MET

Podobny problem miałem przy przechodzeniu z Win Home na Professional-a
panowie z ms podesłali mi takie rozwiązanie:
net stop wuauserv
net stop cryptsvc
net stop BITS
ren %windir%\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
ren %windir%\System32\CatRoot2 CatRoot2Old
regsvr32 /s softpub.dll
regsvr32 /s wintrust.dll
regsvr32 /s initpki.dll
regsvr32 /s dssenh.dll
regsvr32 /s rsaenh.dll
regsvr32 /s gpkcsp.dll
regsvr32 /s sccbase.dl
regsvr32 /s slbcsp.dll
regsvr32 /s mssip32.dll
regsvr32 /s cryptdlg.dll
regsvr32 /s jscript.dll
regsvr32 /s oleaut32.dll
regsvr32 /s wuapi.dll
regsvr32 /s wups.dll
regsvr32 /s wups2.dll
regsvr32 /s wuaueng.dll
regsvr32 /s wuaueng1.dll
regsvr32 /s wucltui.dll
regsvr32 /s wuweb.dll
regsvr32 /s msxml.dll
regsvr32 /s msxml2.dll
regsvr32 /s msxml3.dll
regsvr32 /s msxml4.dll
regsvr32 /s urlmon.dll
regsvr32 /s softpub.dll
regsvr32 /s wintrust.dll
regsvr32 /s initpki.dll
regsvr32 /s dssenh.dll
regsvr32 /s rsaenh.dll
regsvr32 /s gpkcsp.dll
regsvr32 /s slbcsp.dll
regsvr32 /s mssip32.dll
regsvr32 /s cryptdlg.dll
regsvr32 /s jscript.dll
regsvr32 /s oleaut32.dll
regsvr32 /s wuapi.dll
regsvr32 /s wups.dll
regsvr32 /s wups2.dll
regsvr32 /s wuaueng.dll
regsvr32 /s wuaueng1.dll
regsvr32 /s wucltui.dll
regsvr32 /s wuweb.dll
regsvr32 /s msxml.dll
regsvr32 /s msxml2.dll
regsvr32 /s msxml3.dll
regsvr32 /s urlmon.dll
net start wuauserv
net start BITS
net start CryptSvc

wklej do bat-a,
wszytki pobrane aktualizacje zostaną "wyczyszczone" a na Windows update
pobierasz jeszcze raz