Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Michał <wolvverine_at_antyspam.tlen.pl>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 01:16:34 MET

Dnia 26-01-2008, sob o godzinie 17:36 +0100, Wojciech "Spook" Sura
pisze:

> Nie w licencji, natomiast jest to oficjalne stanowisko MS, które przekaza³a
> zarówno konsultantka

zatrudniony pracownik odczytuj±cy odpowiedzi z kartki :)

> mnie, jak i jeden ze specjalistów MS podczas
> konferencji OEMowców, do której link poda³em w innym po¶cie.

"Specjalista" czyli marketingowiec :)

> Widzisz, zasada jest taka: je¶li nie wiesz, co oznacza "KOMPUTER" w
> licencji, to nie olewasz tego punktu z tego powodu, tylko pytasz tego, kto
> j± napisa³. Napisa³ j± MS i MS zapytany mówi, ¿e KOMPUTER to p³yta g³ówna.
> Jasne?

mo¿e mówiæ, w licencji nie jest to wyszczególnione
prawnie musi byæ to jasno okre¶lone w umowie, pisemnie, na któr± to umowê ty musisz wyraziæ zgodê,
umowa ta nie powinna staæ w sprzeczno¶ci z obowiazuj±cym prawem, je¶li
stoi maj± zastosowanie przepisy prawa nadrzêdnego, czyli polskie, a nad
tymi z kolei przepisy unii europejskie, co do przestrzegania których
polska zobowiazana jest odpowiednimi umowami.