Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Michał <wolvverine_at_antyspam.tlen.pl>
Data: Mon 11 Feb 2008 - 00:42:27 MET

Dnia 28-01-2008, pon o godzinie 08:53 +0100, Bonawentura pisze:
> Dnia 27-01-2008 22:16, U¿ytkownik Jan W. napisa³:

> Noo, niestety, ale to nie prawda. Jest grupa komórek która siê nie
> mno¿y/wymienia, s± to komórki nerwowe.
> Czyli, "jednostka centralna" pozosta³a ta sama :-)

niezupe³nie masz racje wed³ug ostatnich badañ :)
http://www.wsipnet.pl/obudowy/index.html?p=1&s=5&kid=74&id=11934

http://www.nauka.gov.pl/mn/index.jsp?place=Lead09&news_cat_id=496&news_id=1157&layout=4&page=text

http://www.biotechnolog.net/2007/02/17/nowe-komorki-nerwowe-w-mozgu/

wracaj±c do licencji jak pisa³o kilka osób ju¿ w tym w±tku,
w punktach w których licencja jest sprzeczna z obowi±zuj±cym prawem w
danym kraju , maj± zastosowanie przepisy danego kraju. Czê¶æ zapisów
licencyjnych nie jest wi±¿±ca z punktu widzenia prawa, co nie
przeszkadza firmom na powo³ywanie siê na nie w kontaktach z klientem
(chyba ¿e oka¿e sie on prawnikiem ;) ) .