Re: Vista vs wirelees

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 23:34:18 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> Odpowiedz na
news:1ksa5god9gkr7.dlg@kwinto.prv:

> Oczywiście - każda nowa funkcja może być potencjalnym źródłem problemów.
> Przejrzyj je i wyszukaj w Google, jak je powyłączać. Ale ja bym zaczął
> od uaktualnienia firmware w routerze i od wyłączenia IPv6 oraz innych
> dodatków (Kaspersky NDIS filter na przykład).

Wychodzi na to że winna jest płyta główna na czipsecie intela, która generuje
dużo zakłóceń, albo co, bo pingi do routera oddalenogo około 1.5m są w
okolicach 80ms. A na poprzedniej płycie na NF4 i z procesorem AMD, przy
identycznym ustawieniu pingi było poniżej 10ms, i nic sie nie rwało. Zmieniło
karte sieciową na taką na USB, oddaloną ok komputera, i pingi wynoszą około
1ms, i nie zrywa połączenia. Wszystko działa.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski