Re: Vista vs wirelees

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 23:53:48 MET

Dnia Sun, 3 Feb 2008 21:21:37 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> Odpowiedz na

> Czy coś z tego może być przydatne do problemów z moją siecią?

Oczywiście - każda nowa funkcja może być potencjalnym źródłem problemów.
Przejrzyj je i wyszukaj w Google, jak je powyłączać. Ale ja bym zaczął
od uaktualnienia firmware w routerze i od wyłączenia IPv6 oraz innych
dodatków (Kaspersky NDIS filter na przykład).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/