Dnia Thu, 7 Feb 2008 14:54:29 +0100, Sławek Owoc napisał(a):
> Użytkownik "gonzo_102" <gonzo_102@WYTNIJ.TO.o2.WYTNIJ.pl> napisał w
> wiadomości news:1dj135g32ramu.ucrx32a7yazx.dlg@40tude.net...
>
> Jezeli dysk ulegl uszkodzeniu w okresie gwarancji to IBM ma go naprawi i
> dostarczyc Ci notebooka sprawnego, a wiec z systemem z jakim kupiles.
> Upomnij sie o to.
> Dlatego tez kazda w tej chwili chyba firma daje mozliwosc uzytkownikowi
> samodzielnie zrobic dyski ratunkowe....
Niestety już po gwaracji. Dyski ratunkowe nie były utworzone wcześniej,
poza tym na tych dyskach ratunkowych otrzymałbym windowsa z dużą ilością
śmieci na starcie, dlatego zależałoby mi na płycie instalacyjnej zamiast
płycie do odtwarzania systemu.
-- pozdr. gonzo_102Received on Thu Feb 7 18:35:10 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 07 Feb 2008 - 18:42:01 MET