Zniknął odnośnik Moje obrazy w menu Start

Autor: Błękitna Stal <blekitna.stal_at_neostrada.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 18:54:12 MET

Zniknęło mi: Moje obrazy w menu Start i przy okazji straciłem całą
zawartość partycji H (tam był właśnie folder Moje obrazy), teraz go nie ma.
Co muszę zrobić, żeby ponownie pojawiło się Moje obrazy w menu Start?

--
=>GG5770708<= Chieftec Matrix > Tagan 380W > MSI KT4V > Athlon XP
2000@2200 > GF4 Ti 4800SE@305/656 > DDR 768 MB > Seagate 200GB and 60GB