Re: Windows XP OEM for IBM - skąd nośnik?

Autor: Sławek Owoc <slawek.owoc_at_gmail.usunto.com>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 14:54:29 MET

Użytkownik "gonzo_102" <gonzo_102@WYTNIJ.TO.o2.WYTNIJ.pl> napisał w
wiadomości news:1dj135g32ramu.ucrx32a7yazx.dlg@40tude.net...
> Witam!
>
> Czy gdzieś można dostać nosnik instalacyjny do zainstalowania Windowsa
> dołączonego do laptopa firmy IBM? Uszkodzeniu uległ jakiś czas temu w nim
> dysk który zawierał jedyny obraz systemu i teraz pozostała mi tylko
> naklejka. Firma IBM oferuje obraz dysku na płytach cd jednak w zaporowej
> cenie około 320 zł, poza tym gotowy obraz ma preinstalowaną dużą ilość

Jezeli dysk ulegl uszkodzeniu w okresie gwarancji to IBM ma go naprawi i
dostarczyc Ci notebooka sprawnego, a wiec z systemem z jakim kupiles.
Upomnij sie o to.
Dlatego tez kazda w tej chwili chyba firma daje mozliwosc uzytkownikowi
samodzielnie zrobic dyski ratunkowe....

Ja mialem taki przypadek, co prawda dziala sie to poza granicami Polski -
ale to nie ma znaczenia.

pozdrawiam
Slawek