Obieg dokumentów - jakie oprogramowanie?

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 10:24:12 MET
Message-ID: <foej3f$mpq$1@nemesis.news.tpi.pl>

Witam wszystkich

Wim że to meże nie najbardziej pasujaca grupa ale pl.comp.intranet juz chyba
nie żyje patrząc po ilosci postów.

Ma do rozwiązania następujący problem może kotoś podpowie mi
oprogramowanie które do tego można wykorzystać :

1.W firmie są działy : kosztorysy, księgowość1, księgowość2, magazyn,
archiwum

2.Od podwykonawcy tej firmy trafia w formie papierowej faktura na której
muszą popracować wyżej wymienione działy następnie dokument trafia do
archiwum w którymś z w/w działów

3.Do działów tych (które mają wgląd i możliwość dodawania dokumentów oraz
operacji na nich wykonywanych) w szybkim czasie może dołaczyć sekretariat
firmy oraz dwóch prezesów czy kilku dyrektorów i kerowników

Jak usprawnić im pracę aby wyeliminować opasłe tomy segregatorów z fakturami
i innymi dokumetami, bieganie z papierami od pokoju do pokoju i stworzyć
elektorniczne archiwum tych dokumentów ?
- tyle wiem na razie i zdaję sobie sprawę że żeby coś
dobrać trzeba się będzie bliżej przyjrzeć całemu procesowi
obiegu dokumentów

Niekoniecznie musi być to darmowe rozwiązanie
raczej powinno być na platformę Windows (2003 SBS - jest w firmie)

Z góry dziękuję i pozdrawiam

___________________________
Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl
Received on Thu Feb 7 10:25:08 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 07 Feb 2008 - 10:42:01 MET