Re: Obieg dokumentów - jakie oprogramowanie?

Autor: sync-4 <sync-4_at_gazeta.pl>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 00:17:59 MET

"Artur Dębski" <arturdebski@autograf.pl> wrote in message
news:foej3f$mpq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich
>
> Wim że to meże nie najbardziej pasujaca grupa ale pl.comp.intranet juz
> chyba
> nie żyje patrząc po ilosci postów.
>
> Ma do rozwiązania następujący problem może kotoś podpowie mi
> oprogramowanie które do tego można wykorzystać :
>
> 1.W firmie są działy : kosztorysy, księgowość1, księgowość2, magazyn,
> archiwum
>
> 2.Od podwykonawcy tej firmy trafia w formie papierowej faktura na której
> muszą popracować wyżej wymienione działy następnie dokument trafia do
> archiwum w którymś z w/w działów

> [...]
zainteresuj sie work flow do zrobienia chyba nawet w share point (nie
probowalem).
Widziałem taką funkcjonalność w programie OnBase:
http://www.onbase.com/English/ECMSolutions/Workflow
Dokument (np faktura) jest skanowany (np w formacie jpg albo dejvu) na
wejscie i w od tego momentu wszystko co się z nim dzieje jest elektroniczne
(wedruje do kolejki i czeka na zatwierdzenie -cyfrowa aprobate np manager)
potem jest przesylany do kolejki księgowego, potem magazyniera, itd itd,
generalnie jak to sobie wymyślisz.
W każdej chwili jesteś w stanie znaleść dokument w systemie, i inne papierki
z nim związanie (cross referencing) np. zlozenie zamowienia, raport odbioru,
zapytanie ofertowe, cala korespondencja z tym dostawca itd, itd. Dostep do
dokumentow np przez web, regulowany przynaleznoscia do odpowiedniej grup,
jestes w stanie sledzic kto mial dostep do dokumentu i co sie z nim działo.
Niby fajny prodkut ale pewnie znajdziesz coś DUZO tańszego.