Re: WindowsXP 32 czy 64 bit ?

Autor: jack <shineme_bez_tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 17:17:33 MET

> Inny przykład.
> Kopiowanie między partycjami. Na 32 bitowym strasznie spowalniał
> system. Teraz prawie w ogóle.
> Podobnie przy instalowaniu kilku programów od razu.
>
> A co do sterowników... Na 7 które musiałem ściągnąć były wszystkie.
> Asus, NVidia, Pentagram, Logitech. I to po 2,3 wersje już.
> No chyba, że ktoś używa produktów dziwnych firm.

Kolega przeciez napisał ze będzie uruchamiał starsze aplikacje 32 bit a nie
zajmował komputer kopiowaniem plików. Pozatym co to znaczy produkty
dziwnych firm ? Podałes akurat firmy które niewiele mają problemów z 64 bit
z racji podstawowych swoich fukncji i juz dawno miały swoje 64 bit-wersje -
bo taki Logitech jakiż on wymaga zaawansowanych sterowników (głosnik -
myszka- kamera ? to chodzi na kazdym sprzęcie łacznie z mac) - chodzi
raczej o skanery - drukarki - karty muzyczne do edycji bardziej
zaawansowanej - karty telewizyjne - karty video i oprogramowanie które juz
na rynku jest - ludzie je maja i chca dalej korzystać a tu często lipa
niestety z 64 bit. Nie wspomijąc o programach typu starsze faktury - biuro
itp - render 3D wykorzsta 64bit jeśli program jest nowy ale ile osób z tego
korzysta w domu czy pracy poza branżą.