Re: WindowsXP 32 czy 64 bit ?

Autor: LJ <LJ_at_lj>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 00:54:44 MET

Dnia 03-02-2008 o 23:46:51 Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl>
napisał(a):

> Spadek wydajności jest *najmniejszym* problemem.

Witam,
jak przejawia się ten spadek wydajności w Pana przypadku?
Ja z tego co zaobserwowałem jest znaczny wzrost wydajności
w aplikacjach obciążających procesor w granicach 50%-100%
i zajętości pamięci na poziomie 1-2GB.
Na wersji 32 bitowej system mi się dusił i ubijał takie
procesy a teraz wszystko działa stabilnie.
Pierwszy lepszy przykład - render w aplikacji 3D.
Procesor 100%, pamięć 1,6GB. Po 4 minutach 32 bitowy
aplikacje wyłączył. Ten sam render, 64 bitowy -
procesor 100%, pamieć 1,2GB. I działa stabilnie.

Inny przykład.
Kopiowanie między partycjami. Na 32 bitowym strasznie spowalniał
system. Teraz prawie w ogóle.
Podobnie przy instalowaniu kilku programów od razu.

A co do sterowników... Na 7 które musiałem ściągnąć były wszystkie.
Asus, NVidia, Pentagram, Logitech. I to po 2,3 wersje już.
No chyba, że ktoś używa produktów dziwnych firm.