Re: WindowsXP 32 czy 64 bit ?

Autor: LJ <LJ_at_lj>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 02:47:32 MET

Dnia 04-02-2008 o 08:17:33 jack <shineme_bez_tego@gazeta.pl> napisał(a):

> Kolega przeciez napisał ze będzie uruchamiał starsze aplikacje 32 bit a
> nie
> zajmował komputer kopiowaniem plików. Pozatym co to znaczy produkty
> dziwnych firm ? Podałes akurat firmy które niewiele mają problemów z 64
> bit
> z racji podstawowych swoich fukncji i juz dawno miały swoje 64
> bit-wersje -
> bo taki Logitech jakiż on wymaga zaawansowanych sterowników (głosnik -
> myszka- kamera ? to chodzi na kazdym sprzęcie łacznie z mac) - chodzi
> [...]

Aplikacje 32 bitowe też jakoś specjalnie nie wzbudzają mojego
niepokoju przy uruchamianiu/działaniu. Jest _normalnie_.
Ogólnie system wydaje się być stabilniejszy i ma mniejsze
chęci się tradycyjnie zamulać.
Co do tych nietypowych urządzeń typu drukarka i skaner czy
choćby karta TV, nie wydaje mi się, żeby były problemy
ze sterownikami szanujących się firm. Jak ktoś używa dziwnego
sprzętu to i pod 32 bity ciężko czasami ze sterownikami.