Re: Vista vs wirelees

Autor: Kazimierz <nienamierzony_at_interia.pl>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 19:45:31 MET

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości
news:Xns9A387AFF4B10Cadresutuniema@127.0.0.1...
> Witam
>
> Mam Vista Home Premium x64, płyte na intelu, i bezprzewodową kartę
> sieciową
> na Realtek 8185 Extensible. No i zamiera mi połączenie sieciowe. Chyba tak
> po
> kilkunastu minutach nieaktywności siec przestaje działać, pingi na router
> nie
> dochodzą itp. Karta sieciowa cały czas uznaje że jest normalnie zalogowana
> do
> sieci. Po rozłączeniu połączenie już nie można się zalogować do sieci. Ale
> [...]
Nie pociesze Cie. Ja mam 3 takie sieci z markowymi laptopami z zainstalowana
vista (i roznymi routerami). Z komputerami z XP nie ma klopotow. Ale te z
vista okresowo gubia pakiety co uniemozliwia ludziom normalna prace.
Rozwiazania nie znalazlem ale podejrzewam ze siedzi ono w samej viscie.
czekam sp1.Czekam go jak zbawienia . A moim skromnym zdaniem system w takim
stanie nie powinien wyjsc poza faze testowania bo taki dyskomfort pracy (i
liczne niedociagniecia) nie przystoi takiemu systemowi..