Vista vs wirelees

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 12:05:26 MET

Witam

Mam Vista Home Premium x64, płyte na intelu, i bezprzewodową kartę sieciową
na Realtek 8185 Extensible. No i zamiera mi połączenie sieciowe. Chyba tak po
kilkunastu minutach nieaktywności siec przestaje działać, pingi na router nie
dochodzą itp. Karta sieciowa cały czas uznaje że jest normalnie zalogowana do
sieci. Po rozłączeniu połączenie już nie można się zalogować do sieci. Ale
pomaga wyłączenie karty sieciowej, i ponowne włączenie karty, wtedy daje sie
zalogować do siecie, i znowu działa te kilkanaście minut... Co to może być?
Jak zrobić by sieć działa ciągle?
Oczywiście w zaawansowanych właściwościach zarządzania energią przy kartach
sieciowych mam maksymalną wydajności, tak samo we właściwościach sterownika
zabroniłem Viście wyłączania sieciówki...

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski