Ponowna aktywacja XP

Autor: LJ <LJ_at_lj>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 05:11:28 MET

Witam ponownie, poradziłem sobie już z brakiem
bootowania x64, okazało się, że Nero nie nagrał
tak jak powinien.
Mniejsza z tym. Tak się zastanawiam teraz (bo zmuszony
byłem instalować system ponownie, po tym, jak po
aktywacji i wgraniu 3 sterowników do dysków, chipsetu
i grafiki system poprosił mnie o ponowną aktywację) jak
bronić się przed takimi sytuacjami na przyszłość.

Niestety przy ponownej próbie aktywacji system nie
generuje drugiego ID (jest puste pole) i nie
da się sfinalizować procesu (oczywiście stary
uzyskany na infolinii jest _już_ nieprawidłowy.
Konsultanci siedzą w dni robocze, ale z tego co
pamiętam oni bez ID nic nie zdziałają.
W chwili obecnej stawiam wszystko na nogi, zrobie obraz
i dopiero wtedy aktywuję system.
Ale co jak za kilka dni zaskoczy mnie czymś podobnym?