Re: przeniesienie danych pocztowych z XP OE do drugiego komputera

Autor: news <antonio12_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 14:03:14 MET

Użytkownik <pawel.bulak@op.pl> napisał w wiadomości
news:3c73.00000086.47a2ec6c@newsgate.onet.pl...
> witam,
>
> mam pytanie odnosnie przeniesienia poczty OE z XP do XP. Odnalazlem folder
> magazynu i skopiowalem wybrane pliki .dat i przenioslem do lokalizacji:
>
> C:\Documents and Settings\Rafal\Ustawienia lokalne\Dane
> aplikacji\Identities\{0Aróżne-numerki85}\Microsoft\Outlook Express
>
> i kiedy przenioslem do xp z win98se to wszystko mi dziala i OE odnalazl
> przeniesione dane pocztowe.
>
> Natomiast kiedy chcialem tam dolożyć katalog z mailami z XP /przeniesienie
> z XP
> [...]

Zrob tak. Odpal sobie outlook express dodaj jakies nowe konto pocztowe ale
nie pobieraj z niego maili. Stworz katalog na dyku c:\poczta. Tam wgraj
wszystkie te pliki z starej lokalizacji. Potem odapl outelooka raz jeszcze i
wyklikaj:

Narzędzia/Opcje/Konserwacja i kliknij na dole po prawej przycisk - Folder
magazynu w okienku które się pojawi kliknij Zmien i wskarz katalog z plikami
który utworzyłes czyli c:\poczta. Zatwierdz wszystkie okna przyciskiem OK i
wyłącz outlooka. Odpal go ponownie i bedzie okej. Stare maile wrócą na swoje
miejce. Od tej pory wszystko bedzie trzymane c:\poczta wiec bedzie łatwiej
robić backupy it.