Re: ms outlook 2003 i imap

Autor: news <antonio12_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 13:59:14 MET

Użytkownik "news" <antonio12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fnv20n$lo7$1@news.onet.pl...
> Witam!
>
> Gdzie ustwić wskazać MS OU2003 ze folder maili wychodzacych na imapie to
> taki jaki chce widze tylko opcje wskazania nazwania folderu poczty
> przychodzącej.
>
> Pozrd

Z tego co się doczytałem to sie nieda. Można to zrobic natomiast tak :

Tworzymy foler elementy wysłane na serwerze imap. Dajesz regułke aby ou 2003
zapisywał kopie wszystkich maili wysłanych do tego własnie nowo utworzonego
folderu. A potem w opcjach e-mail wyłaczasz funkcje która mówi ou 2003 aby
zapisywał elementy wyslane w folderze lokalnym i tyle.