przeniesienie danych pocztowych z XP OE do drugiego komputera

Autor: <pawel.bulak_at_op.pl>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 10:54:52 MET

witam,

mam pytanie odnosnie przeniesienia poczty OE z XP do XP. Odnalazlem folder
magazynu i skopiowalem wybrane pliki .dat i przenioslem do lokalizacji:

C:\Documents and Settings\Rafal\Ustawienia lokalne\Dane
aplikacji\Identities\{0Aróżne-numerki85}\Microsoft\Outlook Express

i kiedy przenioslem do xp z win98se to wszystko mi dziala i OE odnalazl
przeniesione dane pocztowe.

Natomiast kiedy chcialem tam dolożyć katalog z mailami z XP /przeniesienie z XP
do XP/ to mimo, ze katalog fizycznie umieściłem w podanej lokalizacji OE jego
nie widzi.

Bardzo proszę o radę!

Pozdrawiam

R.P.