Re: wycięcie użytkownikowi prawie wszystkiego

Autor: Alik <a_at_a.com>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 10:38:04 MET

Z klasyfikatorem treści w IE jest ten problem, że działa on globalnie dla
wszystkich użytkowników danego komputera (sprawdziłem), a ograniczenia są mi
potrzebne dla pojedynczego usera z profilem mobilnym.

> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
> wartośc DWORD NoClose = 1
> lub uruchamiamy "Zasady zabezpieczeń lokalnych".
> Przechodzimy do "Ustawienie zabezpieczeń" > "Zasady lokalne" >
> "Przypisywanie praw użytkownika".
> Z prawej strony okna dwuklik na wpis:
> "Zamykanie systemu" możemy tam dodać użytkownika / użytkowników lub całą
> grupę która będzie mogła wyłączyć.

Niestety nie działa. IE działający w "kiosk mode" jako shell może być nadal
wyłączony przez ALT+F4 ...