Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 11:50:54 MET

Dnia Mon, 31 Dec 2007 11:37:30 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Michal Kawecki"
[...]
> Co nie zmienia faktu, że to nie MS tworzy obowiązujące w Polsce prawo.

Widziałem to stwierdzenie już z kilkaset razy i nic ono do dyskusji nie
wnosi.

MS nie musi tworzyć nowego prawa. Wystarczy, jeśli się dostosuje do
tego, które już obowiązuje. Niestety nie orientuję się, na ile mu się to
udaje w praktyce, ale sądząc z kompletnej ciszy w mediach robi to
perfekcyjnie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/