Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 11:37:30 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>Nie wyrazi czyli nie udzieli aktywacji, która jest potwierdzeniem
>wyrażenia zgody i zawarcia umowy. Nie można jaśniej :-).

Można. W sądzie.

>Hmmm jak chcesz wojować na paragrafy to dyskutuj z prawnikami MS. Toż
>jak powszechnie wiadomo, oni regularnie w sądach takie sprawy
>przegrywają...

Niestety, wartość sporu jest na tyle niska, że nikomu się nie chce bawić
w długi i żmudny proces żeby zyskać fafset złotych.
Co nie zmienia faktu, że to nie MS tworzy obowiązujące w Polsce prawo.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb By  trafić kulą w płot, nie potrzeba snajpe-
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' ra.  (Wojtek Moszko)