Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 11:15:34 MET

Dnia Mon, 31 Dec 2007 09:27:53 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>
> Co to znaczy "nie wyrazi"?

Nie wyrazi czyli nie udzieli aktywacji, która jest potwierdzeniem
wyrażenia zgody i zawarcia umowy. Nie można jaśniej :-).

> Acha, nie zapominaj o Art.5 KC.

Hmmm jak chcesz wojować na paragrafy to dyskutuj z prawnikami MS. Toż
jak powszechnie wiadomo, oni regularnie w sądach takie sprawy
przegrywają...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/