Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 19:15:04 MET

Dnia Sun, 30 Dec 2007 16:58:20 +0100, Osadnik napisał(a):

> Obeszło sie bez udzwiwniania. Okazało sie ze walnęły pliki rozruchowe
> Windows - nie wiem jakim cudem - kto wie, może wirus

Może Linux? ;-)

> bo po poleceniu
> FIXBOOT poprawiło sie wszystko.
>
> co ciekawe COŚ wyczyściło mi hasło admina.

Ależ ono domyślnie jest puste.

> Chyba router to marny firewall :(

Na pewno nic nie pomoże, kiedy sam "zaprosisz" gościa do siebie. Na
przyszłość nie pracuj więc na koncie administratorskim, albo chociaż
użyj "Drop my rights", i będziesz miał spokój.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/