Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 20:55:22 MET

Michal Kawecki pisze:

> Może Linux? ;-)

Uruchomiłem go dopiero PO awarii.

> Ależ ono domyślnie jest puste.

Ale ja nazwę konta zmieniłem i hasło nadałem.

> Na pewno nic nie pomoże, kiedy sam "zaprosisz" gościa do siebie. Na
> przyszłość nie pracuj więc na koncie administratorskim, albo chociaż
> użyj "Drop my rights", i będziesz miał spokój.

Staram sie, ale czasami przelogowywanie psuje. Ostatnio miałem problem z
aktualizacją firefoxa. Szkoda że nie można nastawić jakieś programy
zawsze mają byc uruchamiane standardowo z prawami administratora.

Podoba mi sie rozwiązanie jak w viście czy Linuksie. a w XP... ni ma.
Jest niby szczątkowe ale klepanie tego trochę męczy.