Re: udostępnianie plików

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 00:44:41 MET

Dnia Sat, 29 Dec 2007 23:02:22 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Nie korzystałem dotychczas z tego sposobu, Wolałbym zrozumieć dlaczego
> stary sposób zawodzi. Ciekawe że jakoś to się zbiegło z zainstalowaniem
> nowych sterowników do sieciówki... Choć prawdę mówiąc, nie podejrzewam ich.
> Podejrzewam sam siebie że w tzw. miedzyczasie coś namieszałem nieświadomie
> w mechaniźmie udostępniania.
[...]

Nie, jeśli chcesz udostępniać dla wszystkich i to anonimowo, bez
podawania hasła, to konto gość _musi_ zostać włączone dla dostępu
poprzez sieć. Być może zmyliło Cię to, że jest ono jednocześnie
wyłączone w kontrolce zarządzania użytkownikami.

Ponownie polecam uważną lekturę http://banita.pl/konf/smb.html .

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/