Re: jak zachowac naglowki newsow w OE?

Autor: soonic <xxsoonic_at_op.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 00:36:06 MET

> absolutnie wszystkie awarie całego internetu - gdy normalnie z serwera
> zniknie część wiadomości, to z OE znikną one również. Po skopiowaniu ich
> do backupu będą już bezpieczne, z serwera mogą sobie znikać, może nawet

dzieki fladze 'okularki' przy poscie powoduje, ze nie tylko posty mozna
szybko znalezc, ale tez nie znikaja, gdy ogolnie waznosc na serwerze sie
konczy, wszystkie inne nie zaznaczone - tak.

> zniknąć cały serwer. Podobnie rzecz ma się z automatycznym kasowaniem (ja
> wyłączyłem) postów po iluś-tam-dniach. Też Cię ta przygoda nie zaskoczy -
> automatyczne czyszczenie nie rusza backupów. Pamiętaj tylko, aby przy
> ponownym zaciąganiu zarchiwizowanych wiadomości, w katalogu z plikami
> folderów-backupów KONIECZNIE znalazł się plik folders.dbx. on

no wlasnie nie bardzo wiem jak zaciagnac te posty do danej news grupy, gdy
moj OE bedzie na nowo zainstalowany. Majac te foldery-beckupy z plikiem
folders.dbx czy jak z kopiuje np. pl.comp.os.ms-windows.winnt.dbx z plikiem
folders.dbx do glownego katalogu OE to mi sie automatycznie pojawia w news
grupie moje wczesniej zaladowane naglowki?

> Ja u siebie... przyznam, że po konfiguracji konta po prostu ściągam
> nagłówki na nowo, w sumie to nie tak długo trwa... ale szybkie łącze

Tez tak robie, ale wkurzam sie bo naglowkow np. z przed kilku miesiecy juz
nie sciagne, bo ich na serwerze nie ma. Dlatego wlasnie szukam sposobu, aby
jakos je mimo to przywrocic w prosty sposob (bez zagladania do archiwow)

> potrzebne, mam 5/2, mógłbym kombinować z backupowaniem, ale nie bardzo mi
> się chce. Kiedyś jednak wypróbowałem i działało. Nie wiem, jak teraz

ogolnie dzieki za pomysl.

s.