Re: jak zachowac naglowki newsow w OE?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 01:09:23 MET

Użytkownik "soonic" <xxsoonic@op.pl> napisał w wiadomości
news:fl6lhk$icn$1@news.onet.pl...
> no wlasnie nie bardzo wiem jak zaciagnac te posty do danej news grupy,
> gdy moj OE bedzie na nowo zainstalowany. Majac te foldery-beckupy z
> plikiem folders.dbx czy jak z kopiuje np.
> pl.comp.os.ms-windows.winnt.dbx z plikiem folders.dbx do glownego
> katalogu OE to mi sie automatycznie pojawia w news grupie moje
> wczesniej zaladowane naglowki?

Do samego fldera newsgrupy to więcej kombinacji, ale zrzucone do backupu
będzie tak samo funkcjonalne, a unikniesz ryzyka pochrzanienia czegoś
przy grzebaniu w Rejestrze.

> Tez tak robie, ale wkurzam sie bo naglowkow np. z przed kilku miesiecy
> juz nie sciagne, bo ich na serwerze nie ma. Dlatego wlasnie szukam
> sposobu, aby jakos je mimo to przywrocic w prosty sposob (bez
> zagladania do archiwow)

Półśrodkiem jest może news:news-archive.icm.edu.pl, bo jak treść
zniknie, to i nagłówka nie będzie...
Po prostu regularnie trzeba kopiować... ostatecznie Hamster, lub inny
serwer proxy/cache, tylko nie wiem, ile mu wejdzie. Raz pobierzesz,
nawet na kilka serwerów ustawisz, jak z jednego zniknie, to może jeszcze
na drugim będzie...?

> ogolnie dzieki za pomysl.

Spróbuj. Podany przeze mnie sposób może nie jest ściśle tym, czego
szukasz, ale zobacz, może dla Twoich potrzeb wystarczy? A nawet jak
Folders.dbx szlag trafi, lub będziesz chciał go dgdzieś spakować, to
Total Commander z wtyczką DBXtract (sory, wyleciała mi nazwa z głowy)
mo9ze zdziałać cuda. Takie archiwum można odłączyć od OE (Pamiętaj,
uprzednio kopia zapasowa!! Inaczej stracisz zawartość!!) kasując
folder-backup, a zrobioną kopię zipując, RARując, etc. gdzieś na boku.
Jak trzeba odtworzyć - rozpakować, wtyczuszka, może potrwać wchodzenie
jeśli archiwum dbx bedzie duże, zaznaczyć potrzebne niby-pliki *.nws,
czy *.eml i przeciągnąć je myszą do nowo utworzonego folderu (pamiętaj,
aby się nazwa nie pokrywała z innymi - abyś się nie pogubił co jest
gdzie). Trochę czasu potrzebnego na kopiowanie - i archiwum odtworzone.

--
Kot czeka na pomoc... http://www.bazylek2007.republika.pl/