Re: WINXP nie widzi dysku z danymi i chce bym go sformatował

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 19:16:56 MET

On 28 Gru, 07:12, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:
> W takim razie musisz użyć jakiegoś innego programu, którym najpierw
> wyzerujesz tabelę partycji. Na przykład MBRWorkhttp://www.terabyteunlimited.com, MBRTool, MBRFixhttp://www.sysint.no,
> itd. Każdy z tych programów potrafi wyczyścić pierwszy sektor dysku bądź
> całą pierwszą ścieżkę dysku

OK
- odpaliłem w DOSie MBRWork 1.07b z parametrem R i pojawiło się
Okienko informacji "MBR Partition Information (HD0)"
(vide: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90ff01f18b3381a9.html)
- wybrałem opcję 1 i grzecznie zapisało mi Backup
- i teraz mam wybrać 3 czy 4? Czy może jeszcze coś innego? (nie bardzo
rozumiem różnicę między MBR a EMBR. Extended MBR jest jakąś wariacją
MBR, czy może MBR jest częścią EMBR...?)

Dzięki, Pozdrawiam - Micz