Re: WINXP nie widzi dysku z danymi i chce bym go sformatował

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 28 Dec 2007 - 07:12:13 MET

Dnia Thu, 27 Dec 2007 16:35:30 -0800 (PST), micz napisał(a):

> Ok, czyli:
> 1) NIE usuwam partycji w Windowsie
> 2) odpalam Test diska w DOSie
> 3) Robię "Delete all data in the partition table"
> 4) Robię "Analyze"
>
> Tylko utykam na punkcie 2), bo po odpaleniu Test Diska w DOSie i
> wyborze dysku z listy... komp mi się restartuje i nie docieram do
> następnego menu, gdzie mógłbym przeprowadzić procedurę z punktu 3).

W takim razie musisz użyć jakiegoś innego programu, którym najpierw
wyzerujesz tabelę partycji. Na przykład MBRWork
http://www.terabyteunlimited.com, MBRTool, MBRFix http://www.sysint.no,
itd. Każdy z tych programów potrafi wyczyścić pierwszy sektor dysku bądź
całą pierwszą ścieżkę dysku, co zapewne wystarczy do uruchomienia
Testdisk. Każdy z nich potrafi też zrzucić ten sektor do pliku, żeby móc
wczytać go i zapisać w razie potrzeby z powrotem.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/