Re: Comodo Firewall Pro rotkitem i babolem?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 23:33:35 MET

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości
news:fkg154$5im$1@news.onet.pl...
> Nie podałeś wersji Comodo. Co jakiś czas pojawia sie nowsza...

No właśnie, coś czułem "tanie niedomówienie"...
3.0.13.268

> Tu Comodo może sprawdzać uaktualnienia (theplanet.com).

Przez port DNS-owy po UDP?

> Sprawdź po wyłączeniu autoupdate.

Pisze mi w okienku, ze jest nowsza wersja, zainstaluję i spróbuję.
Jak będzie mi robić to samo, napiszę, jak nie - też napiszę :) O ile nie
zapomnę :)))

> Inna sprawa z automatycznym wysyłaniem plików do analizy...
>
> http://forums.comodo.com/help_for_v3/attn_cfp_30_temporary_fixes-t16178.0.html;prev_next=next
>
> poczytaj.

OK, sprobuję. Na razie wyłączyłem cmdagent-a, ubijając w taskmanagerze i
jest spokój, a Comodo nadal pyszczy, gdy zobaczy nie-taką aktywność.

--
Kot czeka na pomoc... http://www.bazylek2007.republika.pl/