Re: udostępnianie i zajęte pliki

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 23:31:28 MET

Użytkownik "Piotr Pitucha" <piotrpitucha@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:figilh$m9n$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Jest sobie kilka komputerów XP Home w sieci domowej, na jednym z nich są
> pliki *.doc udostępnione do edycji pozostałym.
> Od pewnego czasu przy próbie otwarcia pliku na komputerze dla którego
> udostępniono plik dostaję komunikat że plik jest zajęty, co akurat nie
> odpowiada prawdzie, czy macie jakieś sugestie ? ( na komputerze na którym
> są pliki bez kłopotu je można otworzyć ).
> Piotr

Wracam do tematu, zamapowałem na tym komputerze dysk tak dla pewności,
wszedłem w Total Commandera i zmieniłem atrybuty, pliki się czytają, potem
ktoś edytował plik w Wordzie na tamtym komputerze i znowu nie da się
otworzyć ...
Nie zabijcie za zanudzanie ale komputer jest ponad 1000km stąd a chciałem
pomóc właścicielowi. Pytanie czy Word zmienia atrybuty przy zapisie?
Szukanie jest utrudnione na VNC bo dodatkowo Word po niemiecku :)
Piotr