Re: Zapasowy serwer

Autor: Adi <aa_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 16:18:38 MET

> Byc moze wogole nie potrzebujesz licencji, zadzwon na 801308801 i zapytaj.

To moze byc ciekawe, musze sprawdzić

> To sobie musisz przetestowac. Ale zobacz jak wyglada licencjonowanie (czy
> mozesz wirtualizowac
> na tym desktopie i czy masz licencje na wirtualizowany system).

Bardziej musze przetestowac czy to bedzie działac, przeciez taki system z
virtuala moge wrzocic na płytke i po sprawie.
A serwer nawet jak padnie to do tygodnia zostanie naprawiony i bedzie ok.
Moze wersja 30 lub 180 dniowa wystarczy :)

> Stacje robocze ogolnie rzecz biorac nie sa optymalnym zamiennikiem
> serwera....

> Normalnie robi sie to DFSem domenowym na dwoch serwerach.

To wiem, ale koszty. Jeden serwer wystarczy. Ogolnie to mam nadzieje ze
nigdy nie skorzystam z takiego zapasowego serwera. Chce poprostu spac
spokojnie.

Pozdrawiam
adam