Re: Instalacja Windows XP na Komputerze z Linuxem

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Fri 21 Dec 2007 - 16:11:37 MET

"MatiKubi" <mateuszkubik@interia.pl> wrote in message
news:97d3102e-dd92-4463-a740-104cf468a019@s19g2000prg.googlegroups.com...
Mam następujący problem!
Zakupiony komputer z systemem Linux. Chcę zainstalować XP. Wkaładam
dysk instalacyjny windows kiedy wybieram że chcę instalować nowy
system wyskakuje komunikat iż nie wykryto żadnych stacji dysków
twardych. nie wiem czy to problem z dyskiem twardym czy może jakiś
inny system plików.

Problem z tym, ze masz kontroler dyskow ktorego nie rozpoznaje instalator
Windows XP.
Przestaw tryb pracy kontrolera SATA (bo pewnie o to chodzi) na
Legacy/Compatible czy
cos podobnego w BIOSie i bedzie okej.