Jak prawidłowo zintegrować instalkę XP i SP2

Autor: George <jerzy_at_NOSPAM.plieth.com>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 19:04:54 MET

Witam,
     Mam jak najbardziej legalna instalkę XP (nie OEM!), jednak jedną z
tych pierwszych, czyli jeszcze bez service packa. Póki miałem dysk 120
GB, to wszystko było OK, a SP1 i SP2 doinstalowywałem oddzielnie.
Konieczność spowodowała, że zmieniłem dysk na większy, a konkretnie na
300 GB. I tu zaczął się problem, bo program instalacyjny chciał
koniecznie formatować dysk na 128 GB (BIOS widzi prawidłowo 300 GB).
Przeczytałem, choćby tutaj: http://www.kompz.org/ftopic1198.html że
muszę stworzyć nowy dysk instalacyjny, zintegrowany z SP2. Tak też
zrobiłem, krok za krokiem zgodnie z instrukcją. Wypaliłem nową płytkę i
usiłuję jej użyć. Do pewnego momentu wszystko jest OK, program
instalacyjny rozpoznaje elementy komputera, formatuje dysk na pełną
pojemność, zaczyna się zrzucanie plików na HD, które kończy się w
odpowiednim momencie, czyli rebootem. Niestety od tego momentu (po
reboocie) proces zaczyna się od nowa: formatowanie, zrzucanie plików z
CD na HD, reboot i..., aż do tzw. us*** śmierci :-(
     Pytanie jest takie: co zrobić, aby ten "nowy" dysk instalacyjny
zachowywał się prawidłowo, tzn., aby udało się przeprowadzić instalację
systemu z powodzeniem.
Dziękuję za wszystkie cenne rady,
Jurek Plieth.

--