Win2k - procesy sieciowe - pytanie ?

Autor: PL(N)umber_One <pawprac_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 17 Dec 2007 - 18:30:26 MET

Witam
Obserwuję za pośrednictwem mojego firewalla (Sygate PF), procesy sieciowe
jakie uruchomione są na PC i zastanawia mnie czy przy konfiguracji Windows:
TCPIP - włączone, klient sieci MS network - włączony, współdzielenie drukarek
i plików - wyłączone, plus zainstalowany Avast z opcjami sieć i web -
powinny uruchamiać się procesy:

services.exe
nasłuchujący po UDP na porcie 1025 ( Listener - remote file sharing) ?

lsass.exe
j.w. na porcie 500 (IPSecure)

Pozdrowienia
Paweł