Re: dodanie programu do paska 'szybkiego uruchamiania'

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 09:21:58 MET

pytajnik wrote:
> Witam
> Jak windows xp skonfigurować aby przy starcie systemu automatycznie(od
> razu) uruchomił się program putty z parametrami(login, adres ip hosta
> docelowego i protokół po jakim chcę się połączyć)?

Z poziomu Windowsa i samego putty'ego (i jego wewnętrznych przełączników)
nie da rady; inna sprawa, że są różne narzędzia, które potrafią
automatyzować takie czynności (czyli "udawać" użytkownika).

ps. nie, nie pamiętam nazwy takich programów

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,