Re: Błąd instalacji sterowników SCSI - Code 39 (Kod 39)

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 01:32:02 MET

Michal Biek wrote:
> Mikolaj Tutak log:
> [...]
>
> A zgadza się ino prawda jest taka, że te sterowniki jak nie masz
> napędów SCSI i RAID nie są niezbędne.

Hmmmm no wlasnie niekoniecznie, bo kontroler ktory instalowalem niby nie
jest SCSI/RAID, ale sterowniki sa wlasnie tej kategorii... i niedzialaja.
Podobnie nei dzialal sterownik od DaemonTools oraz JMicron 36x.

> Odinstaluj/Usuń to co jest w Menadżer urządzeń ---> Kontrolery SCSI i
> RAID ... oraz DeamonTools (IMHO on jest przyczyną problemu, z tą
> swoją emulacją napędu DVD-ROM ;-).

Nieeee takie akcje to robilem kilkanascie razy. To nie to bylo przyczyna.

> Włóż CD_motherboard do napędu, restartuj, pozwól doinstalować
> sterowniki. Aktualizuj JMicron przez WU albo MU i powinno być OK.

Nie, to by było zbyt proste. Winny byl "UpperFilter" ustawiony na "igogo"
blednie zainstalowany przez sterownik JMicron dla urządzeń klasy SCSI/RAID.
Więcej informacji dałem w sąsiednim poście.

Dzieki za chęci i szybki odzew ;-)

--
pozdrawiam
      Mikolaj