Re: Błąd instalacji sterowników SCSI - Code 39 (Kod 39)

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 01:22:23 MET

Michal Kawecki wrote:

> Spróbuj usunąć plik Infcache.1 z folderu \Windows\Inf i zrestartuj
> system.

Nie pomogło. Ale siedziałem dumałem az wymyśliłem...

Winny był błedny driver kontrolera JMicron (#^$#^#*!@), który zainstalował
"UpperFilter" dla kontrolerów SCSI/RAID. Chodziło o filtr
"jgogo"/"jgogo.sys", który nie był zainstalowany w systemie, ale
odwołania/usługa zostały dodane do rejestru. Pomogło wyczyszczenie wartości
"jgogo" z "UpperFilter" oraz wywalenie z rejestru wszelkich wpisów "jgogo"
oraz "jraid". Co ciekawe w sieci jest duuuzo opisow aby wykasować
"UpperFilter" z klucza
(HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}),
to przywraca zagubione napedy CD/DVD (też kod 39) - u mnie nie pomagało :-(

PS: Najnowsza wersja sterownika JMicron jmb36x 1.17.28.00 ma juz
wykomentowane/skasowane wpisy zwiazane z felernym "jgogo".

--
pozdrawiam
      Mikolaj