Dziwny problem z podpisem w OE...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 01:10:00 MET

WinXP-SP2, MSOE takowyż.
Do przedwczoraj działało. A dziś już nie chce.
Co?
dwie rzeczy:
1. Automatyczne wstawianie podpisu do wiadomości,
2. Ręczne wstawianie podpisu do wiadomości. (CTRL-SHIFT-S)

Jakkolwiek rzecz nr 1 nie jest mi specjalnie potrzebna, tak bramka numer
dwa jest mi niezbędna.
Obecnie naciśnięcie żądanej kombinacji klawiszy powoduje jedynie
dodatkowe mrygnięcie kursorem (a nawet i tego chyba nie), a poza tym
nic się nie dzieje.

Działa wstawianie dowolnego zdefiniowanego podpisu z menu Wstaw --
Podpis -- <tu wybrany podpis>.
Mógłbym to robić, ale jest to jednak niewygodne.

Chciałem (i zrobiłem to...) pomęczyć wujka Google, ale obraził się na
mnie i przemilczał sprawę, zwracając mi całą rzeszę zupełnie
niepotrzebnych linków.
W zasadzie mogę z tym żyć... ale wolałbym nie mieć kłopotu.

Czy jest możność przywrócenia tej funkcjonalności? (CTRL-SHIFT-S)
Łatwe to, trudne, czy dać se siana (wolałbym koniowi, nie sobie)?

Przepraszam, że zawracam głowę, ale mam ostatnio dużo pracy, zmęczony
jestem i czasu też zbytnio nie mam. Spróbowałem coś zrobić, ale tylko
trafiłem w ślepą uliczkę.... Może, jakbym miał więcej czasu, to
wtedy...? Dlatego zwracam się o pomoc tutaj.

Acha, w ciągu ostatniego tygodnia instalowałem tylko Expressivo demo,
ale to nie działało jeszcze przed tą instalacją, więc nie ma znaczenia.
Żadnych aktualizacji, ani deinstalacji, poza innymi wersjami tego
polskiego syntezera mowy i perfect diskiem, któremu skończył się trial.
Zastrzeżenie j.w. - nie działało, zanim E. znalazł się u mnie w kompie i
zanim ruszylem PD..

--
Kot czeka na pomoc... http://www.bazylek2007.republika.pl/