Re: [vista] Odzyskiwanie visty kontra synowie kozy i Szatana

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 20:25:26 MET

Proces Michal Biek <mb@2.pl.invalid> zwrócił błąd:

> [...]
> 3. SR (z moich doświadczeń) świetnie wyręczał mnie w
> dotychczasowych/spotkanych naprawach, w odróżnieniu od XP co ośmielam
> zaliczyć V na + ...!;-)

OK, to mały przykład: po zmianie dysku automatyczna naprawa nie była w
stanie nic poradzić na "error loading operating system". Trzeba było
ręcznie podać skomplikowaną komendę BootRec /FixMbr. Jeśli takiej sprawy
sam automat nie zrobi (i jeszcze twierdzi bezczelnie, że system będzie
się bootował bez problemu), to nie mogę mieć o nim zdania lepszego niż
najgorsze :)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8