Instalowanie aplikacji jako administrator

Autor: coder <javacoder1_at_o2.pl>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 20:00:25 MET

Mama taką oto sytuacje: jako administrator instaluje aplikacje
(użytkownik nie ma uprawnień), która tworzy na pulpicie skrót do
uruchamiania. Po zalogowaniu się jako użytkownik również na pulpicie
widzę ten skrót i klikając na niego mogę uruchomić aplikacje.
Natomiast jeżeli to samo robie w przypadku innej aplikacji to później
na pulpicie użytkownika nie mam skrótu do niej. Tworząc ten skrót do
programu uruchomieniowego nie mogę uruchomić aplikacji
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na czym rzecz polega i jak zainstalować
aplikacje żeby użytkownik który chce miał na pulpicie działający
skrót? Podczas instalacji tych programów nie było możliwości
czegokolwiek ustawić - standardowy program instalacyjny z prośbą
akceptacji umowy, wskazaniem ścieżki itp.

pozdrawiam